Usein kysytyt kysymykset

Yleiset asiat

Miten tavoitan asiakaspalvelun?

Asiakaspalvelun tavoitat joka päivä klo 8-22

  • Puhelinasiakaspalvelu 020 741 2030, avoinna arkisin klo 9-18
  • Sähköpostiasiakaspalvelu asiakaspalvelu@everyday.fi, avoinna joka päivä klo 8-22
  • fax: 0207412031

Osoite:
OPR-Finance Oy/Everyday asiakaspalvelu
Lautatarhankatu 8 B
00580 HELSINKI

Everyday laskuun liittyvät tiedustelut laskutusasiakaspalveluun

  • Puhelinasiakaspalvelu 020 7229 476, avoinna arkisin klo 8-17
  • Sähköpostiasiakaspalvelu laskutus@everyday.fi, avoinna arkisin klo 8-17
Yhteystietoni ovat muuttuneet, pitääkö tämä ilmoittaa?

Kyllä. Yhteystietomuutokset (osoite, nimi, sähköposti, puhelinnumero yms.) tulee ilmoittaa OPR-Online -palvelussa.

Onko Everyday tietoturvallinen?

Kyllä. Käytämme samanlaista turvajärjestelmää kuin pankit, eli yhteytemme on suojattu SSL-suojauksella. Tiedostomme ovat nykyaikaisessa ja asianmukaisesti suojatussa ympäristössä lukituissa tiloissa, eikä ulkopuolisilla ole pääsyä tiedostoihimme. Sisäänkirjautuminen palveluun tapahtuu aina henkilökohtaisten verkkopankkitunnusten avulla, mobiilivarmenteella tai aiemman verkkopankkitunnusten avulla tehdyn sisäänkirjautumisen yhteydessä luomasi PIN-koodin ja matkapuhelinnumerosi yhdistelmällä.

Mikä on PIN-koodi?

PIN-koodi on asiakkaan itsensä luoma nelinumeroinen tunnus. PIN-koodin ja oman matkapuhelinnumeron avulla asiakas voi sisäänkirjautua OPR-Online -palveluun. PIN-koodin pääsee luomaan OPR-Online -palvelussa kohdassa ”omat tiedot”. Ennen PIN-koodin luomista Online -palveluun tulee sisäänkirjautua verkkopankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla.

Nordean verkkopankkiasiakkaat eivät valitettavasti voi pankin sopimusehtoihin perustuen luoda PIN-koodia. Heidän tulee siis joka kerta käyttää verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta OPR-Online -palveluun kirjautuessa.

Jos koodi unohtuu, se on mahdollista luoda uudelleen kirjautumalla OPR-Online -palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.  Tunnistautumisen jälkeen voit luoda itsellesi henkilökohtaisen PIN-koodin. 

PIN-koodi tulee aina säilyttää turvallisessa paikassa, eikä sitä saa luovuttaa toisen henkilön käyttöön. Turvallisuussyistä suosittelemme että PIN-koodi vaihdetaan säännöllisin väliajoin. Voit vaihtaa/luoda PIN-koodin sisäänkirjautumalla palveluun verkkopankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla. Valitse sellainen PIN-koodi joka on ulkopuolisten vaikea arvata, mutta sinun helppo muistaa. Vältä "helppoja" numeroyhdistelmiä kuten; 0000, 1234, 1111, oma syntymäaika/syntymävuosi tai henkilötunnuksesi loppuosa. 

Olen unohtanut PIN-koodin. Mistä saan uuden PIN-koodin?

Jos koodi unohtuu, se on mahdollista luoda uudelleen kirjautumalla OPR-Online -palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.  Tunnistautumisen jälkeen voit luoda itsellesi henkilökohtaisen PIN-koodin.  

Nordean verkkopankkiasiakkaat eivät valitettavasti voi pankin sopimusehtoihin perustuen luoda PIN-koodia. Heidän tulee siis joka kerta käyttää verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta OPR-Online -palveluun kirjautuessa.

Voinko hakea lainaa omilla/ tuttavan tiedoilla tuttavalleni/ perheenjäsenelle?

Ei. Laina on tarkoitettu omaan henkilökohtaiseen käyttöön ja hakiessa tulee käyttää omia henkilökohtaisia tietoja. Älä myöskään koskaan luovuta omia henkilökohtaisia tietojasi kenellekkään. 

Miten saan itselleni lainakiellon?

Lainaeston voi asettaa itselleen lähettämällä kieltopyynnön kirjallisena tai soittamalla asiakaspalveluun. Lainakielto on peruuttamaton ja koskee yrityksemme kaikkia lainapalveluita ellei toisin ole pyydetty. Yrityksellemme tekemä lainakielto koskee ainoastaan yrityksemme lainapalveluita. Valtakunnallisen kiellon (OLK=Omaehtoinen luottokielto) voit hakea suoraan Suomen asiakastieto Oy:stä.

Minulla on palvelunne kautta laina, mutta tarvitsisin suuremman lainan, jotta voisin maksaa aiempia lainoja takaisin?

OPR-Finance Oy ei kannusta maksamaan luottoa luotolla.

Olen saanut tietooni, että nimissäni on tietämättäni haettu lainaa. Mitä teen?

Mikäli nimissäsi on tehty petos tai epäilet henkilötietojesi joutuneen väärinkäytösten kohteeksi, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme 020 741 2030 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@everyday.fi. Muista liittää viestiin yhteystietosi, jotta tavoitamme sinut antaaksemme asiassa lisäohjeita.

Mihin asiakkaiden henkilötietoja käytetään?

Asiakastietoja voidaan käyttää vain yrityksen omaan asiakastiedotukseen. Emme luovuta asiakastietojamme ulkopuolisille tahoille.

Haluan peruuttaa Everyday sopimuksen. Kuinka minun tulee toimia?

Luotonsaajalla on oikeus peruuttaa tekemänsä lainasopimus neljäntoista (14) päivän kuluessa sopimuksen syntymisestä tai siitä myöhemmästä ajankohdasta, jona luotonsaaja on saanut pysyvällä tavalla luottoa koskevat ennakkotiedot ja sopimusehdot. Peruuttamisilmoitus on ilmoitettava asiakaspalveluun kirjallisesti.

Peruutusilmoituksessa tulee olla
vähintään seuraavat tiedot:

  • luotonsaajan nimi ja henkilötunnus
  • ilmoitus peruuttamisesta
  • paikka ja päiväys
  • luotonsaajan omakätinen allekirjoitus
Miksi en pysty enää tunnistautumaan POP Pankin verkkopankkitunnuksilla?

Vuoden 2015 alusta lähtien Aktian rooli Säästöpankkien ja POP Pankkien keskuspankkilaitoksena loppui. Tämän seurauksena jokainen pankki hoitaa oman maksunvälityksensä itsenäisesti. Valitettavasti POP Pankin verkkopankkitunnuksilla kirjautuminen ei ole tällä hetkellä meistä riippumattomista syistä mahdollista ja maksuliikenne POP Pankin tileille ohjataan toistaiseksi Säästöpankin kautta. Tämän seurauksena POP Pankin tilisiirroissa on normaali yhden arkipäivän siirtoviive.

 

Everydayn takaisinmaksaminen

Minulla on Everyday laskuun liittyvä kysymys, mihin otan yhteyttä?

Everyday laskuun liittyvissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä laskutusasiakaspalveluumme:

  • Puhelimella 020 7229 476 (arkisin klo 8-17)
  • Sähköpostilla laskutus@everyday.fi (arkisin klo 8-17)
Miten laina maksetaan takaisin?

Lasku lähetetään sopimuksen mukaan kerran kuukaudessa noin kaksi viikkoa ennen eräpäivää, joka ajoittuu kuunvaihteeseen. Laskuun on koottu edellisen kuukauden Everyday tapahtumat ja mahdollinen jäännöserä edelliseltä laskulta.

Laskun saadessasi voit valita maksatko laskun kertamaksuna, tai halutessasi voit hyödyntää osamaksumahdollisuuden. Hyödyntäessäsi osamaksumahdollisuuden minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 % (vuosikorko 60 %).

Luoton ajantasaisen takaisinmaksettavan loppusumman voit pyytää Everydayn laskutusasiakaspalvelusta puh. 020 7229 476 tai laskutus@everyday.fi

Voinko saada laskun sähköisenä paperilaskun sijaan?

Kyllä. Laskut on mahdollista saada sähköpostitse, e-laskulla tai NetPosti -palveluun. Sähköpostilaskutuksen voit ottaa käyttöön OPR-Online -palvelussa, osoitteessa www.everyday.fi. Laskutuksen NetPostiin saat valitsemalla yrityksemme (OPR-Finance Oy) laskut vastaanotettavaksi sähköisessä muodossa suoraan NetPosti –palveluun. 

E-laskun saat käyttöösi näin:

Valitse laskuttajaluettelosta "OPR-Vakuus Oy" ja laskutusaiheeksi ”Everyday/Luottolasku” (katso laskusta).

Syötä tunnistetietona asiakasnumerosi, jonka löydät myös laskustasi.
Saat jatkossa e-laskut hyväksyttäväksi suoraan verkkopankkiisi. Halutessasi voit asettaa e-laskun maksettavaksi automaattisesti. Tällöin pankki veloittaa laskun summan tililtäsi automaattisesti e-laskun eräpäivänä.
 
Huomioitavaa e-laskutuksessa

Mikäli sinulla valittuna sekä sähköposti- että e-lasku, lasku tulee ainoastaan e-laskuna. Halutessasi sähköpostilaskun sinun tulee ottaa e-laskutilaus pois käytöstä oman verkkopankkisi e-laskutuksen asetuksista.
 
Ongelmatilanteet

E-laskun kytkennän jälkeen saat seuraavan laskun e-laskuna, mikäli kytkentä on ehtinyt yrityksemme tietoon ennen laskutusajoa. Mikäli kytkentä ei ole ehtinyt ennen seuraavaa laskutusajoa, saat ao. laskun vielä entisellä laskutustavalla (paperilasku tai sähköpostilasku).

Mikäli saat vielä seuraavankin laskun postitse paperilaskuna tai sähköpostilaskuna, on e-laskun kytkentä jostain syystä epäonnistunut. Vaikka kytkentä näkyy verkkopankissasi, siinä olevat kytkentätiedot voivat olla virheelliset, eikä kytkentää ole voitu tehdä OPR-Financen järjestelmiin kyseisillä tiedoilla. Tee kytkentä tässä tapauksessa kokonaan uudelleen verkkopankissasi. Jos haluat poistaa entisen (virheellisen) kytkennän verkkopankistasi, tee uusi kytkentä vasta poistoa seuraavana päivänä.
 
Tee arjestasi helpompaa ja siirry e-laskuun jo tänään!

Voiko luoton maksaa takaisin ennen eräpäivää?

Kyllä. Halutessasi voit maksaa luoton takaisin ennen eräpäivää. Takaisinmaksettavan ajantasaisen summan voit tarkastaa (arkisin klo. 8-17) laskutusasiakaspalvelustamme puh. 020 7229 476, email laskutus@everyday.fi.

Paljonko Everydayn todellinen vuosikorko on?

Everydayn todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 89,66 % tyypillisellä käytöllä 800 euron luottosummalle.

 

Olen tilannut e-laskun, mutta lasku ei tule e-laskuna

Kysymyksessä on silloin häiriötilanne. E-laskun kytkennän jälkeen saat seuraavan laskun e-laskuna. Mikäli kytkentä ei ole ehtinyt aktivoitua ennen seuraavaa laskutusajoa, saat kyseisen laskun vielä entisellä laskutustavalla (paperilasku tai sähköpostilasku). Jos saat vielä seuraavankin laskun postitse paperilaskuna tai sähköpostilaskuna, on e-laskun kytkentä jostain syystä epäonnistunut. Vaikka kytkentä näkyy verkkopankissasi, siinä olevat kytkentätiedot voivat olla virheelliset, eikä kytkentää ole voitu tehdä OPR-Financen järjestelmiin kyseisillä tiedoilla. Tee kytkentä tässä tapauksessa kokonaan uudelleen verkkopankissasi. Poistaessasi entisen (virheellisen) kytkennän verkkopankistasi, tee uusi kytkentä vasta poistoa seuraavana päivänä.

Olen maksanut laskun tänään. Milloin suoritus näkyy tiedoissani?

Maksusuoritus kirjautuu järjestelmäämme 3-4 arkipäivän viiveellä. Kun suoritus on kirjautunut, lähetämme siitä tekstiviesti-ilmoituksen.

Mitä Everyday joustoluoton käyttäminen maksaa?

Luottosopimuksen voimassaolo on ilmaista, ei kiinteää vuosimaksua tai muita kuluja. Luottoa voi käyttää käteisnostoihin. Laskun saadessa asiakas voi valita maksaako laskun kertamaksuna vai hyödyntääkö osamaksumahdollisuuden. Mikäli hyödynnät osamaksumahdollisuuden, minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuukauden laskutusjaksolle kuukausikorkoa 5% (vuosikorko 60%).

Minulla on maksuvaikeuksia, enkä voi maksaa koko laskua eräpäivään mennessä. Voinko maksaa osamaksulla?

Voit hyödyntää osamaksumahdollisuuden ja maksaa laskun loppusummasta ainoastaan minimilyhennyksen. Maksaessasi laskun osamaksulla minimilyhennys on 10% laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20 €. Minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuun laskutusjaksolle kuukausikorkoa 5 % (vuosikorko 60%). Tarkemman ohjeen löydät laskusta.

Miksi sain maksumuistutuksen?

Maksumuistutuksen saamiseen voi olla useita syitä.

Olet saattanut saada maksumuistutuksen, jos olet maksanut laskun eräpäivän jälkeen. Tällöin maksusuoritus ei vielä ole näkynyt meillä ja olemme ehtineet lähettää maksumuistutuksen ennen kuin olet maksanut laskun. Tällöin maksumuistutus ei vaadi toimenpiteitä, koska lasku on jo maksettu.

Laskun maksamisessa on myös saattanut tulla viitenumeron näppäilyvirhe. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme ja varaudu kertomaan heille maksamasi laskun päivämäärä, summa ja virheellinen viitenumero.

Jos olet pyytänyt laskun sähköpostilla, muistathan tarkistaa sähköpostisi roskapostikansion. Usein "kadonneet" laskut löytyvät sieltä.

Lasku ei tullut perille, pitääkö silti maksaa?

Kyllä. Mikäli lasku ei ole tullut perille, sinun on oma-aloitteisesti otettava yhteys asiakaspalveluumme. Laskun puuttuminen ei oikeuta eräpäivän muutokseen. Laskutiedot saat ottamalla yhteyttä laskutusasiakaspalveluumme arkisin klo 8-17. Puh: 020 722 9476 Email: laskutus@everyday.fi

 

Kadotin laskun, voinko saada laskun tiedot uudestaan?

Kyllä, voit tarkastaa, tulostaa tai lähettää maksutiedot sähköpostiin OPR-Online -palvelusta. OPR-Onlineen palveluun pääset osoitteesta www.everyday.fi. Maksutiedot saat myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Haluan hyödyntää osamaksumahdollisuuden. Mikä on laskuni minimilyhennys?

Maksaessasi laskun osamaksulla minimilyhennys on 10 % laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20 euroa. Tarkemmat ohjeet löydät laskultasi. Hyödyntäessäsi osamaksuominaisuuden minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 % (vuosikorko 60 %).

Everyday joustoluoton hakeminen ja luottorajan korottaminen

Olen uusi asiakas ja haen lainaa. Minulla ei ole verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta. Miten toimin?

Verkkopankkitunnukset saat käyttöösi pankistasi. Mobiilivarmenteesta saat lisätietoa täältä.

Miten haen Everyday joustoluottoa?

Everyday joustoluottosopimusta haetaan Everyday.fi verkkosivuilta. Luottohakemuksen täyttäminen on helppoa ja nopeaa. Hakemuksia käsitellään päivittäin klo 8-22 välisenä aikana ja päätöksen saat noin 15 minuutissa. Luottosopimuksen solmimisen jälkeen luotto on vapaasti käytettävissäsi.

Voinko hakea Everyday joustoluottoa vaikka liittymäni on prepaid tai salainen?

Kyllä, voit hakea luottoa verkkohakemuksella täältä.

Voinko asettaa itselleni kuukausittaisen käyttörajan?

Kyllä voit. Voit halutessasi rajoittaa kalenterikuukauden aikana käytettävissäsi olevan luoton enimmäismäärää. Kuukauden vaihtuessa asettamasi kuukausittainen käyttöraja on jälleen täysimääräisesti käytettävissäsi kuluvan kalenterikuukauden ajan. Mikäli määrität käyttörajaksi esimerkiksi 500 €/kk, voit nostaa kuukauden aikana yhteensä 500 €. Voit nostaa luottoa tarpeesi mukaan käytettävissä olevan luottorajan puitteissa kerralla tai pienemmissä osissa.

Voiko yritys hakea Everyday joustoluottoa?

Valitettavasti ei. Palvelemme yritysasiakkaitamme Yritysluotto.fi palvelussa. 

Vakituinen osoitteeni on ulkomailla. Myönnättekö minulle Everyday joustoluottoa?

Valitettavasti emme. Edellytämme, että luotonhakijan vakituinen osoite on Suomessa.

Miten nostan rahaa tililleni?

Everyday noston voi tehdä Everyday -mobiilisovelluksella, OPR-Online -palvelussa tai lähettämällä tekstiviestin NOSTO SUMMA (esim. NOSTO 100), numeroon 16456. Tekstiviestinosto maksaa normaalin tekstiviestin verran. Tarkan hintatiedon saat matkapuhelinliittymäsi tarjoajalta.

Miten luottorajaa voi muuttaa?

Everydayn luottorajaa voi muuttaa OPR-Online -palvelussa kohdassa ”Everyday”, ”luottorajan muutos”. Valintaikkuna näyttää valittavissa olevat luottorajat.

Mitä myönteinen luottopäätös edellyttää luotonhakijalta?

Luottosopimus myönnetään yksityishenkilölle, joka täyttää lainaehtojemme luottokelpoisuusmääritelmän. Myönteinen luottopäätös edellyttää mm., että luotonhakijalla on Suomen kansalaisuus, henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenne, vakituinen osoite Suomessa, moitteettomat luottotiedot ja matkapuhelinnumero.

Milloin luottoa voi hakea?

Luottohakemuksen voi lähettää milloin tahansa. Hakemuksia käsitellään päivittäin klo 8-22 välisenä aikana.

Miksi minulle ei myönnetty lainaa?

Yleisimmät syyt Everyday sopimuksen tai noston hylkäämiseen ovat voimassa oleva luottohäiriömerkintä, virheelliset tai puutteelliset hakemustiedot tai yrityksellemme erääntynyt lasku. Myös luotonantajan oma riskiarvio voi estää luoton myöntämisen. Luotonantaja voi oman harkintansa mukaan ilman erityistä syytä olla myöntämättä luottoa. Luotonantaja ei ole velvollinen perustelemaan kielteistä luottopäätöstä.

Mikä on sisäänkirjautumisen turvakoodi?

Tunnistautuessasi matkapuhelinnumerosi ja palveluumme rekisteröimäsi PIN-koodin yhdistelmällä lähetämme sinulle tekstiviestillä sisäänkirjautumisen turvakoodin. Syötä koodi sille varattuun kenttään. Sisäänkirjautumisen turvakoodi on henkilökohtainen ja kertakäyttöinen. OPR-Finance Oy ei ole koskaan erikseen yhteydessä asiakkaaseen kysyäkseen sisäänkirjautumisen turvakoodia puhelimitse tai tekstiviestillä, eikä koodia tule luovuttaa eteenpäin kolmansille osapuolille.

Mikä on Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmä?

Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmästä saatavia tietoja käsittelee OPR-Finance Oy ja Suomen Asiakastieto Oy tiedon välittäjänä. Tietoja kerätään vain luottohakemuksen käsittelyä varten.

Käsiteltävät tiedot koskevat luottoja ja niiden hoitamista. Luottohakemuksen yhteydessä kerättyjä tietoja ei luovuta ulkopuolisille ilman lain mukaista velvoitetta. Viranomaisilla voi olla pääsy näihin tietoihin omassa toiminnassaan.

Mikäli luotto myönnetään, tiedot säilytetään viiden vuoden ajan siitä, kun luotto on kokonaisuudessaan erääntynyt maksettavaksi, ellei laissa säädetä velvollisuutta säilyttää niitä tätä pidempään. Mikäli luottoa ei myönnetä, tiedot poistetaan kahden vuoden kuluttua luottohakemuksen tekemisestä. Tiedot luovutetaan Suomen Asiakastieto Oy:n ylläpitämän Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmän kautta.

Luotonhakijalla on oikeus tarkastaa mille tahoille ja mitä tietoja Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmän kautta on luovutettu. Tarkistusoikeuden toteuttaa Suomen Asiakastieto Oy. Lisätietoja Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmästä saat täältä.

Kuka voi hakea Everyday joustoluottoa?

Everyday joustoluottoa voi hakea 21-75 -vuotias Suomen kansalainen.

Huomasin, että sivuillanne on käytössä mobiilivarmenne. Kuinka se toimii?

Mobiilivarmenteella voit tunnistautua sähköisesti palveluihimme. Lisätietoa mobiilivarmenteesta saat täältä: www.mobiilivarmenne.fi

Haluan hakea Everyday joustoluottoa, mutta minulla ei ole tietokonetta. Miten toimin?

Voit lähettää verkkohakemuksen mistä tahansa tietokoneelta, jossa on internet-yhteys. Lainan hakemiseen tarvitset lisäksi verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen ja matkapuhelimen.

Hain lainaa, mutta puhelimeeni ei saavu vahvistuskoodia. Missä vika?

Varmistathan ensin, että olet täyttänyt puhelinnumerosi oikein. Tämän jälkeen varmista, ettei puhelimen muisti ole täynnä, ja että voit vastaanottaa tekstiviestejä. Kyseessä voi olla myös matkapuhelinoperaattorin tekninen häiriö, minkä vuoksi tekstiviestit tulevat viiveellä. Tarvittaessa voit olla yhteydessä operaattoriisi.

Everyday joustoluoton käyttäminen

Miten Everyday joustoluottoa voi käyttää?

Everyday luottoa voi käyttää käteisnostojen tekemiseen.

Kun Everyday luottosopimus on myönnetty käteisnosto-ominaisuudella, voit nostaa luottoa pankkitilillesi käytettävissä olevan luottorajan puitteissa joko kerralla tai pienemmissä osissa tarpeesi mukaan. Noston voit tehdä Everyday -sovelluksella, ilmaiseksi OPR-Online palvelussa tai lähettämällä tekstiviestin NOSTO SUMMA (esim. NOSTO 100), numeroon 16456. Mikäli sinulla ei ole käteisnostoon oikeuttavaa sopimusta, voit hakea sitä verkkohakemuksella, osoitteessa www.everyday.fi

Miten Everyday nosto tehdään?

Kun lainasopimus käteisnosto-ominaisuudella on myönnetty, voit nostaa luottoa pankkitilillesi luottorajan puitteissa joko kerralla tai pienemmissä osissa tarpeesi mukaan. Noston voit tehdä Everyday -sovelluksella, ilmaiseksi OPR-Online -palvelussa tai lähettämällä tekstiviestin NOSTO SUMMA (esim. NOSTO 100), numeroon 16456. Mikäli sinulla ei ole käteisnosto-ominaisuudella olevaa luottosopimusta, voit hakea luottosopimuksen OPR-Online palvelussa.

Paljonko on Everydayn miniminosto?

Minimi käteisnosto on 20 €.

Paljonko Everydayn luottoraja on?

Käteisnosto-ominaisuuden sisältävän Everyday luottosopimuksen luottoraja on enintään 2000 €. Ilman käteisnosto-ominaisuutta olevan Everyday luottosopimuksen luottoraja on 300-2000 €. Luottoraja määräytyy sopimuksen tekohetkellä. Luottorajaan voi hakea muutosta myöhemmin OPR-Online palvelussa.

Onko käytössä mobiilisovellusta?

Kyllä on. Sovellukseen pääset tutustumaan tarkemmin tästä.

Olen nostanut viime viikolla 100€, voinko nostaa lisää?

Kyllä. Voit käyttää luottoa oman käytettävissä olevan luottorajasi puitteissa luottoa joko kerralla tai pienemmissä osissa tarpeesi mukaan, mikäli sinulla ei ole erääntyneitä laskuja yrityksellemme. Nostamasi summan voit valita euron tarkkuudella. Miniminosto on 20€.

Miten lainapalvelu on avoinna?

Lainapalvelumme on avoinna joka päivä ympäri vuorokauden. Lainahakemuksen voit lähettää milloin tahansa osoitteessa www.everyday.fi. Lainahakemuksia käsitellään ja myönnettyjä luottoja maksetaan asiakkaan tilille joka päivä klo 8-22.

Mitä tekstiviestin lähettäminen maksaa?

Tekstiviestin lähettäminen on lisämaksutonta. Tekstiviesti maksaa normaalin tekstiviestin verran. Tarkan hintatiedon voit tiedustella matkapuhelin liittymäsi tarjoajalta.

Mikä on OPR-Online?

OPR-Online on asiakkaan henkilökohtainen asiakastietojen hallinnointipalvelu, joka palvelee osoitteessa www.everyday.fi. Voit ajantasaisesti seurata ja hallinnoida omia laina- ja laskutustietoja, tehdä noston, tulostaa lainasopimuksen, muuttaa luottorajaa ja paljon muuta. OPR-Online on aina avoinna. Sisäänkirjautuminen tästä.

Kuinka saan käyttööni Everyday -sovelluksen?

Everyday -sovellus on maksuton ja ladattavissa iPhone- ja Android-puhelimiin ja -tablettilaitteisiin AppStore- tai Google Play -sovelluskaupoista. Lataa sovellus heti käyttöösi ja nosta luottoa vaivattomasti tarpeesi mukaan missä ja milloin vain! 

Sovellus on täysin ilmainen ja sisältää kaikki palvelun käytön kannalta tarpeellisimmat ominaisuudet. Kirjautuminen sovellukseen tapahtuu henkilökohtaisilla palvelutunnuksillasi (puhelinnumero + PIN-koodi)

Everyday -sovelluksen avulla voit:

  • Nostaa rahaa tarpeesi mukaan nopeasti
  • Nähdä saldo- ja tilitapahtumatietosi
  • Tarkastaa omat sopimustietosi
  • Hallita omia asiakas- ja laskutustietojasi
  • Lukea ajankohtaisia palveluviestejämme
  • Ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme
Kauanko Everyday noston tilisiirto kestää pankkitililleni?

Everyday nostot siirretään asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille heti hyväksytyn nostopäätöksen jälkeen. Teemme ajantasaisia tilisiirtoja päivittäin kello 8.00-22.00. Myönnetty laina on viiveettä tililläsi käyttäessäsi Aktia Pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Osuuspankin tai Säästöpankin tiliä. Muiden kuin em. pankkien tilisiirtojen osalta siirtoviive on 1-2 arkipäivää.

Haluan rajoittaa luoton käyttöä. Onko se mahdollista?

Kyllä. Kuukausittaisella käyttörajalla voit määrittää kalenterikuukauden aikana käytettävissäsi olevan luoton enimmäismäärän. Kuukausittainen käyttöraja on mahdollista asettaa lainahakemuksen yhteydessä tai myöhemmin OPR-Online -palvelussa. Kuukauden vaihtuessa asettamasi kuukausittainen käyttöraja on jälleen täysimääräisesti käytettävissäsi seuraavan kuukauden 7.päivä. 

Mikäli määrität käyttörajaksi esimerkiksi 500 €/kk, voit kuukauden aikana käyttää luottoa korkeintaan 500€.

Luottoa voit käyttää käytettävissä olevan luottorajan puitteissa kerralla tai pienemmissä osissa tarpeesi mukaan.

Everyday verkkomaksu on päättynyt 15.11.2017

Haluan hyödyntää osamaksumahdollisuuden. Mikä on laskuni minimilyhennys?

Maksaessasi laskun osamaksulla minimilyhennys on 10% laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20 €. Osamaksuohje löytyy laskusta. Hyödyntäessäsi osamaksuominaisuuden minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuukauden laskutusjaksolle kuukausikorkoa 5 % (vuosikorko 60%)



Mitä Everydayn käyttö maksaa?

200,00 €

  • Maksat yhteensä:
  • TAI osamaksulla:
  • Luoton määrä:
  • Nostoprovisio (15%):
  • Eräpäivä:30.11.2018
Kuluttajasuojalain mukainen todellinen kulut huomioiva vuosikorko tyypilliselle 800 euron luotolle on 89,66%

Asiakaspalvelu

Avoinna joka päivä 8-22
Puhelin
020 741 2030
Avoinna arkisin klo 9-18
Sähköposti
asiakaspalvelu@everyday.fi
Chat
Chat

Everyday.fi perustiedot

  • Jatkuva tililuotto, ei määriteltyä takaisinmaksuaikaa
  • Takaisinmaksu kerralla tai erissä
  • 800€ lainalle todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 89,66% ja luoton arvioitu kokonaiskustannus on 632,08€ mikäli asiakas nostaa 800€ kerralla ja maksaa sen takaisin minimilyhennyksillä 44kk aikana