Everydayn laskutuksessa häiriö
Helmikuun laskun lähetyksessä on ollut tekninen häiriö, jonka vuoksi lasku on lähetetty osalle asiakkaista kahteen kertaan. Laskujen maksutiedot ja summat ovat samat, joten riittää kun maksat toisen laskun tiedoilla.
Jos e-lasku on tullut kahteen kertaan, voi toisen laskun poistaa.
Mikäli sinulla on kysyttävää laskuun liittyen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Pahoittelemme häiriöistä aiheutuvaa haittaa.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: asiakaspalvelu@everyday.fi
avoinna ma-pe klo 8–22
Puhelin: 020 741 2030
avoinna ma-pe klo 9–18
Asiakaspalvelu
![]() |
Avoinna ma-pe klo 9–17 |
![]() |
Puhelin 020 741 2030 ma-pe klo 10–15 |
![]() |
Sähköposti asiakaspalvelu@everyday.fi |
![]() |
Chat |
![]() |
Chat |
Everyday.fi perustiedot
- Jatkuva tililuotto, ei määriteltyä takaisinmaksuaikaa
- Takaisinmaksu kerralla tai erissä
- 2000€ lainalle todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 92,04% ja luoton arvioitu kokonaiskustannus on 1130,61€ mikäli asiakas nostaa 2000€ kerralla, käyttää minimilyhennystä ja maksaa luoton kokonaisuudessaan takaisin 12kk kuluttua