Postin lakon vaikutukset Everydayn asiakkaille

Posti- ja logistiikka-alan unionin lakko viivästyttää postin ja pakettien jakelua. Lakko vaikuttaa asiakkaidemme paperilaskujen postituksiin, jonka vuoksi niissä saattaa esiintyä viivettä.

Postin lakon vuoksi suosittelemme asiakkaitamme aktivoimaan OmaPostin käyttöön, jotta laskut saadaan turvallisesti ja ajallaan perille. Saat laskusi sähköisessä muodossa valitsemalla yrityksemme (OPR-Finance Oy) laskut vastaanotettavaksi OmaPostiin. Lisätietoja OmaPostin käyttöönotosta täältä.

Voit ottaa käyttöön myös e-laskun. E-laskun vastaanottaminen on mahdollista ajasta ja paikasta riippumatta, sillä lasku toimitetaan suoraan verkkopankkiin. Lisätietoja e-laskun käyttöönotosta täältä.

Postin lakko ei vaikuta asiakkaisiin, joilla on käytössä OmaPosti-palvelu, e-lasku tai sähköpostilaskutus.

Viimeisimmät tiedon postin kulusta löydät Postin sivuilta.

Lasku- ja maksutietoja voit tiedustella myös asiakaspalvelustamme:

Puh: 020 741 2030 (avoinna arkisin klo 9–18)
Email: asiakaspalvelu@ostosraha.fi

Asiakaspalvelu

Avoinna joka päivä 8-22
Puhelin
020 741 2030
Avoinna arkisin klo 9-18
Sähköposti
asiakaspalvelu@everyday.fi
Chat
Chat

Everyday.fi perustiedot

  • Jatkuva tililuotto, ei määriteltyä takaisinmaksuaikaa
  • Takaisinmaksu kerralla tai erissä
  • 2000€ lainalle todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 92,04% ja luoton arvioitu kokonaiskustannus on 1130,61€ mikäli asiakas nostaa 2000€ kerralla, käyttää minimilyhennystä ja maksaa luoton kokonaisuudessaan takaisin 12kk kuluttua


Mitä Everydayn käyttö maksaa?

200,00 €

  • Maksat yhteensä:
  • TAI osamaksulla:
  • Luoton määrä:
  • Nostoprovisio (15%):
  • Eräpäivä:31.01.2020
Kuluttajasuojalain mukainen todellinen kulut huomioiva vuosikorko 2000 euron luotolle on 92,04%