Ansvar och värderingar

OPR-Finance AB – ett företag som tar ansvar

Ansvar, pålitlighet och kundnöjdhet är hörnstenarna i vår verksamhet. Vi vill ta ansvar för alla våra verksamheter och agera och marknadsföra våra tjänster enligt god affärssed. Våra kunder och anställda är nyckeln till vår framgång, och därför är det avgörande att bygga vår ansvarsfulla verksamhet på öppenhet, transparens och kundorientering.

Pålitliga och kunniga medarbetare

Vi satsar på att utveckla våra tjänster genom att löpande utbilda våra medarbetare och utveckla våra processer och system. I alla arbetsuppgifter följer våra anställda alla lagar och bestämmelser, liksom principer om öppenhet. Med gedigen professionell kunskap ansvarar medarbetarna i vår kundservice för kvalitet, expertis och pålitlighet i sitt arbete – och för säkerheten i våra tjänster.

Tydlig, öppen och ärlig verksamhet

Vår verksamhet är pålitlig och öppen. Vi vill hjälpa våra kunder att hantera sin ekonomi, och vi erbjuder heltäckande information om våra tjänster och vår verksamhet för att ge våra kunder möjlighet till förnuftiga och rationella beslut om sin finansiering. När kunder ansöker om ett lån hos oss, informerar vi dem alltid om kostnaden för krediten, tydligt och korrekt, innan vi beviljar ansökan och ingår avtalet, så att kunden vet kostnaden i relation till lånet och kan anpassa den till sina inkomster och utgifter. Vi tar också ansvar för det juridiska skyddet för våra kunder genom att alltid kontrollera deras personuppgifter och kredithistorik i samband med låneansökan, i den omfattning som krävs för varje tjänst. Vi förhindrar missbruk av krediten genom att i förväg informera kunderna om villkoren för vår service och vad de innebär. Mindre lån liksom konsumentkrediter och flexibla krediter är avsedda för tillfälliga och oförutsedda utgifter, till exempel vid förändringar i livssituationen, och är inte avsedda att användas kontinuerligt.

Personlig service

Vi förstår våra kunders olika behov i olika situationer, och strävar efter att hjälpa dem med respekt, hög kvalitet och med direkt personlig service när det behövs. Våra kundservice-löften garanterar att vi svarar snabbt, flexibelt och utan onödiga fördröjningar.

Mitä Everydayn käyttö maksaa?

200,00 €

  • Maksat yhteensä:
  • TAI osamaksulla:
  • Luoton määrä:
  • Nostoprovisio (15%):
  • Eräpäivä:31.10.2016
Kuluttajasuojalain mukainen todellinen vuosikorko tyypilliselle 800 euron luotolle on 99,69%

Asiakaspalvelu

Avoinna joka päivä 8-22
Puhelin
020 741 2030
Avoinna arkisin klo 8-20
Sähköposti
asiakaspalvelu@everyday.fi
Chat
Chat